نام و نام خانوادگی

پست سازمانی

شرح وظایف

شماره تماس

 

صدیقه نقیبی

 

کارشناس حسابداری

  • تهیه و تنظیم لیست های حقوق و مزایای کارکنان با توجه به احکام صادره از سوی کارگزینی و ارائه به مقامات مافوق
  • تهیه و تنظیم لیستها و گزارشات مربوط به کسورات قانونی از قبیل :مالیات، بیمه تامین اجتماعی،بیمه خدمات درمانی، بازنشستگی و ارسال آن به واحدهای مربوطه و مراجعه حضوری به سازمان های ذکر شده
  • لیست شناسایی و تامین اعتبار اسناد حقوقی در نرم افزار نوین مالی(تعهدی)
  • تنظیم لیست اسناد سایر پرداخت (شامل طرح تمام وقتی،حق التدریس،اضافه کار،پاداش،حق مسکن،حق مدیریت،ماموریت،عیدی،دیون،حق لباس
  • تهیه و تنظیم لیست و گزارشات مربوط به صندوق ذخیره کارکنان،بیمه تکمیلی،بیمه عمر و حوادث،اجاره منازل سازمانی،صندوق های قرض الحسنه،فروشگاه های طرف قرارداد، انجمن خیریه،بدهی های کارکنان و.....
  • تنظیم و ارسال فرم ها و اطلاعات درخواستی از سوی واحد بودجه و همچنین فایل های آمار پرسنلی،ماهانه پرداختی،عملکرد حقوق هیئت علمی و غیر هیئت علمی بصورت ماهانه
  • تهیه و تنظیم کسورات حقوق از قبیل: نامه،تهیه دیسکت،فیش های واریزی و ارائه به بانک و پیگیری

 

06133115344

 

نام و نام خانوادگی

پست سازمانی

شرح وظایف

شماره تماس

 

منور یوسفی نیکو 

 

کارشناس حسابداری

  • تهیه و تنظیم اسناد حسابداری (شامل کار با نرم افزار حسابداری پیشرفته تعهدی)
  • تنظیم اسناد هزینه ای و بازار دانشکده(لوازم مصرفی ،خرید تجهیزات ،تعمیرات لوازم ،لوازم اداری ،.....) و پرداخت در وجه بستانکاران
  • ثبت اسناد پرداخت های پرسنلی دانشکده و صدور چک واریز به حساب افراد
  • محاسبه شهریه های دانشجویان و پیگیری جهت واریز بحساب دانشکده
  • -تهیه صورت مغایرت بانکی حسابهای دانشکده و پیگیری چک های واریز نشده ،اشتباه بانک در واریز مبالغ ،چک های پاس نشده و رفع مغایرت
  • تهیه صورتهای مالی و ترازهای سالانه(اعم از درآمدها ،حقوقی ،سپردها ،اماکن استیجاری ،صورتهای بانکی ،...) و هماهنگ های حسابهای دانشکده با سازمان مرکزی
  • -محاسبه درآمدهای دانشکده ناشی ازواریز شهریه ،اجاره آزمایشگاههاو .... و پیگیری واریزی درآمدهای به حساب دانشکده
  • رسیدگی اسناد و تهیه ضمائم مربوط و رفع نواقص
  • -شماره گذاری اسناد در دفاتر مالی
  • -تهیه بایگانی راکد اسناد برحسب نوع سند و شماره گذاری برای پیگیری اسناد در مواقع لازم
  • -مذاکره با سازمان مذاکری برای تایید شدن اسناد وقبول رسیدگی سازمان مرکزی
  • -ارسال درخواست وجه برای دریافت  اعتبار از سازمان طبق توافق نامه بودجه ای ابتدای سال برای دریافت وجه برای پرداخت هزینه دانشکده
  • -تهیه سند های خودروهای استیجاری و صدور چک و واریز بحساب آنان
  • پیگیری واریزی اماکن استیجاری دانشکده اعم از بوفه و زیراکس و آزمایشگاههای و ......و ثبت در حسابهای درآمدی دانشکده
  • -محاسبه  قرار دادهای ارتباط با صنعت پیگیری دریافت  اعتبار، صدور چک و واریز بحساب ارگانهای طرف قرارداد دانشکده
  • -تهیه و ثبت نامه های اداری جهت مکاتبه با واحدهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و سازمانهای بیرون از دانشکده
  • تهیه مفاصا حساب سازمانهای طرف قرار داد با دانشکده  و ثبت در سامانه های تامین اجتماعی و پیگیری جهت انجام آنها

 

06133115344