-
همکاری دربررسی و پاسخگویی به مکاتبات روزمره، تهیه پیش نویس مکاتبات پس از تکمیل مدارک و مستندات مرتبط (کلیه مکاتبات اعم از امورات مربوط به پرسنل، اعضای هیئت علمی ، ابلاغ ها، ارائه آمار و گزارشات و ...)جهت ارائه به مقام بالادستی تحت نظر مسئول امور اداری دانشکده
-
صدور برگ ماموریت کلیه کارکنان تحت نظر مسئول امور اداری دانشکده و پس از تایید ریاست دانشکده
-
پاسخگویی به مسائل و مشکلات ارباب رجوع اعم از همکار و غیر همکار، ایجاد ارتباط و تعامل با کارکنان به منظور رفع مشکلات و نیازهای آنان در چارچوب رویه های موجود در سازمان
-
تشکیل پرونده جهت کلیه کارکنان و بروزرسانی پرونده های اعضای هیئت علمی و پرسنل (فیزیکی و سامانه ای )تحت نظر مسئول امور اداری دانشکده
-
امور بایگانی مکاتبات و مدارک پرسنلی
-
پیگیری درخواست های مربوط به استعلاجی های بالای 3 روز کارکنان
-
انجام کلیه امور مرتبط با حضور وغیاب، تایمکس و تردد اعضای هیئت علمی و کارمندان در قالب رابط کاربری سامانه تردد
-
بررسی و انجام ارزشیابی سالیانه کارمندان تحت عنوان رابط کاربری سامانه ارزیابی عملکرد زیرنظر مسئول امور اداری
-
صدور گواهی مورد نیاز (اشتغال به کار و گواهی معرفی دریافت وام و ... ) جهت پرسنل و اعضای هیئت علمی تحت نظر مسئول امور اداری دانشکده
-
تهیه کلیه گزارشات مورد نیاز مقام مافوق از سیستم حضور و غیاب و پرسنلی و تهیه گزارشات خاص بر حسب مورد
-
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق